Домашні завдання / 5 клас / 13-20 березня

05.10.2020

13-20 березня


13.03.2020

Тема: Складання діалогів

Завдання: с. 57 вправи 7, 8, 9

Вправа 7 (змінити речення за зразком, все має бути в орудному відмінку).

Вправа 8 (скласти речення з дієсловом "interesować się" (його форми на сторінці 53) і орудним відмінком (на малюнку є речі, що символізують різні науки і т.п.), схема речення: займенник+дієслово+іменник (kto interesuje się czym), інтереси до займенників підбираємо за цифрами поруч).

Вправа 9 (виправити одне слово в реченні, щоб була правильна конструкція:

або "ім'я+дієслово "jest"+ прикметник та іменник в орудному відмінку"

або "ім'я + "to" + прикметник та іменник в початковій формі"). Зверніть увагу, після "to" початкова форма, після "jest" орудний відмінок, іменник та прикметник в одній формі.

17.03.2020

Тема: Тренувальні вправи (орудний відмінок)

Завдання: с. 57 вправи 10, 11; с. 58 вправа 2.

Вправа 10 – кросворд.

Вправу 11 переписуємо повністю, відповідь пишемо одразу після питання.

Вправа 2 на сторінці 58 - переписати, вставляючи пропущені слова. Можна зрозуміти за змістом, за кількістю букв, для перевірки послухати аудіо.

20.03.2020

Тема: Повторення вивченого матеріалу

Завдання: с. 59 вправи 5, 7, 8.

Вправа 5 - переписуємо 7 речень і дописуємо після кожного ім'я та прізвище люди, яке могла б це сказати про себе. Тут будуть імена видатних поляків, можете в інтернеті пошукати навіть українською, що це за люди і чим вони займалися, тоді вийде для композитора підібрати "цікавлюся музикою", для поета - "цікавлюся поезією", для вченого - "люблю фізику" і т.д.

Вправа 7 - поєднати професію і предмет, який з нею тісно пов'язаний (наприклад, режисер - фільм). Переписуємо пари слів просто в рядочок, пари відділяємо комою чи крапкою.

Вправа 8 - Переписати пари слів (можна в рядочок), між ними ставити знак =, якщо це синоніми, і перекреслений знак "дорівнює", якщо це антоніми. Точний переклад слів шукайте в підручнику на с.153 чи в будь-яких словниках, програмах, інтернеті.

Можете використовувати будь-які додаткові матеріали та ресурси за бажанням. Якщо будуть питання, обов'язково пишіть.

Все аудіо до підручника можете знайти тут: https://drive.google.com/open?id=1JMRaDTekRVCwqzc6sxuppMkSgWOpXRcn

Аудіо до підручника